2013. május 11., szombat

Prológus

  Nem is tudom hol kezdjem. Talán a legelején kéne !
A nevem Kádár Betty, tizennyolc éves vagyok. Magyarországon élek a szüleimmel. Van egy 14 éves hugom, gyönyörű. A neve Anita. A családom fantasztikus, nélkülük most nem lennék itt. Nem lennék az aki vagyok. Neki köszönhetjük, hogy elértük az álmainkat.
 Anita hét éve, én viszont tizenkét éve táncolok. Rengeteg versenyt megnyertünk már, így kezdődött az én történetem is.. AZ a verseny. Az a verseny, mely megváltoztatta az életem. Az a verseny, mely megváltoztatott engem. Az a verseny, mely rádöbbentett ki is az, aki a bajban is mellettem van, nem csak mikor valami kell. Az a személy, aki bebizonyította nekem, hogy a legrosszabb pillanataimban is mindig mellettem lesz. Akire mindig számíthatok. Csodálatos. Ő Lukács Alexandra, szintén tizennyolc. Imádnivaló. Tudni kell róla, hogy mint már említettem , megbízható személy. Viszont ha nem ismerném, azt hinném róla, hogy őrült, de mivel ismerem.. tudom, hogy az. 
 Ha vele vagyok, minden próblémámat megoldjuk. Mellette önmagam tudok lenni, mindent tud rólam. Mindent.. Nincs olyan amiről ne tudna, ez szerintem kölcsönös. Ő már családtag. Ő az én másodlagos húgom! 
 Az életem viszont bonyolultabb, mint ahogy valaha megálmodtam volna. A fiúk. A családom. A húgom. A tánc... és a legjobb barátnőm. Az életem fenekestől felfordult..

8 megjegyzés: